android
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 10:10 ::  نويسنده : hamed

 

بازی جذاب The Green Hornet Crime Fighter

 

The Green Hornet Crime Fighter در دسته بازی های سبک مبارزه خیابانی قرار می گیرد. شما در این بازی با انتخاب یکی از شخصیت های Green Hornet و یا Kato به مبارزه اراذل و خلافکاران شهر می روید. بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است شما می توانید با به کار بردن ترکیبی و لمس هم زمان دکمه های کنترل بازی تکنیک های مبارزه ای  مختلفی را به کار ببرید.

برای اجرای این بازی باید Adobe AIR بر روی گوشی شما نصب باشد.



ادامه مطلب ...

بازی موبایل جنگ های صلیبی ( Assassin’s Creed ) را با موتور گرافیکی قدرتمند تر نسبت به نسخه قبل توسط Gameloft برای سیستم عامل آندروید ارائه شده است . هم اکنون میتوانید این بازی بسیار هیجانی را از سایت فوردانلودز دریافت نمایید

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : hamed

 
 
 
بازی بسیار زیبای Racing Live برای گوشی های آندروید این بازی بسیار زیبا که برای گوشی های آندروید ساخته شده یک بازی بسیار جذاب در زمینه ماشین سواری میباشد و از گرافیک بی نظیری برخوردار است . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به مرجع دانلود خوش امدید. سلام من حامد هستم. امیدوارم از جایی که برای دانلود شما ساخته ام خوشنود باشید اگر دنبال بازی میگردید که ان را پیدا نکرده اید لطفا در نظرات خود به ان توجه فرمایید. با تشکر......................................
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان psp و آدرس hamed.pspgoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 13787
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

2